Rekrutacja na pracowników Politechniki Koszalińskiej

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

UTCI: Zespół Utrzymania i Wsparcia Usług IT

Szczegóły
Kod PRAC_UCTI_ITMASS_2025
Stanowisko UTCI: Zespół Utrzymania i Wsparcia Usług IT
Tura 1 (10.01.2025 00:00 – 30.06.2025 23:59)

 

Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych
Zespół Utrzymania i Wsparcia Usług IT
(IT Maintenance and Support Services TEAM - ITMASS)

 

Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych w ramach zakresu obowiązków pełni kluczową rolę w zapewnieniu ciągłości działania zasobów informatycznych Politechniki Koszalińskiej. UCTI odpowiada za utrzymanie i rozwój infrastruktury teleinformatycznej służącej obsłudze badań, kształcenia oraz zadań związanych z szeroko rozumianym zarządzaniem uczelnią. Główne obowiązki są skupione w następujących obszarach:

1) Sieci - zarządzanie szkieletem sieci uczelnianej oraz lokalnej, zarządzaniem do sieci zewnętrznych, usługi WWW oraz poczty elektronicznej

2) Systemy - utrzymanie i eksploatacja systemów informatycznych wykorzystywanych w Uczelni zarówno w Administracji Centralnej, jak i w działalności naukowo-dydaktycznej

3) Współpraca z działami Administracji Centralnej, wydziałowymi służbami, użytkownikami sieci miejskiej oraz zewnętrznymi partnerami w realizacji projektów naszej organizacji

4) Przygotowanie wniosków o dotacje 

5) Wspomaganie działalności naukowo-badawczej w zakresie prowadzenia obliczeń komputerowych

Do pracy w zespole poszukiwane są osoby doświadczone i chętne do nauki.

Twój zakres obowiązków

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów: identyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie bieżących komplikacji technicznych samodzielnie lub we współpracy z zespołem IT;
  • Obsługa zgłoszeń użytkowników: odbieranie i zarządzanie zgłoszeniami przychodzącymi do systemu ticketowego;
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk, zgodnie z wyznaczonymi standardami;
  • Aktywne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym i systemami operacyjnymi;
  • Udzielanie zdalnej pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu oraz oprogramowania, a w razie konieczności udzielanie wsparcia bezpośrednio użytkownikowi;
  • Utrzymanie i zarządzanie sprzętem: instalacja, konfiguracja i aktualizacja nowego sprzętu oraz oprogramowania, przygotowanie i konserwacja stanowisk pracy, w tym zarządzanie licencjami;
  • Monitorowanie i diagnozowanie problemów w systemach, aplikacjach i infrastrukturze IT;
  • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, monitoring IP, sieci LAN, itp.);
  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji;
  • Wsparcie techniczne przy pracach technicznych: np. wsparcie przy awariach na serwerze;
  • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy;
  • Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych;
  • Dbanie o BHP i porządek na stanowiskach pracy: np. o porządek kabli;
  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań i usprawnień w obszarze IT;
  • Współpraca z innymi zespołami w zakresie projektów;
  • Udział w lokalnych projektach informatycznych;
  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe (informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne);
  • Doświadczenie w pracy z Azure;
  • Znajomość administrowania Microsoft Office 365;
  • Biegłość w obsłudze systemów Windows 10/11 oraz MacOS;
  • Bardzo dobra znajomość działania sprzętu (komputery, drukarki, urządzenia mobilne);
  • Znajomość aplikacji biurowych (MS Office, Google Workspace);
  • Umiejętne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych oraz administrowanie systemem;
  • Doświadczenie w Dziale HelpDesk/ServiceDesk lub pokrewnym Dziale Wsparcia Użytkownika – mile widziane;
  • Umiejętność instalacji, konfiguracji oraz administrowania systemami operacyjnymi (Windows, Linux, OS X);
  • Rozumienie podstawowych koncepcji sieciowych, w tym protokołów takich jak DNS i DHCP;
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP, Active Directory;
  • Znajomość metodyki ITIL – mile widziana;
  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy – mile widziana;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;
  • Dobra organizacja pracy i umiejętności planowania zadań;
  • Nieszablonowe myślenie i szukanie kreatywnych rozwiązań wdrożeniowych;
  • Komunikatywność i chęć uczenia się;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami;
  • Umiejętność pracy w grupie;
  • Umiejętności komunikacyjne, empatia i zdolności interpersonalne;
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych;
  • Chęć tworzenia nowych rozwiązań;
  • Gotowość do pracy zmianowej;

 

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Najlepszą atmosferę pracy;
  • Współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem;
  • Wymiana wiedzy technicznej w Zespole;
  • Możliwość rozwoju w ramach firmy i zdobycia nowych kompetencji;
  • Dostęp do narzędzi wspierających rozwój zawodowy;
  • Zaawansowany stack technologiczny i interesujące rozwiązania;
  • Szkolenia wewnątrzfirmowe;
  • Szkolenia zewnętrzne;
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów;
  • Dofinansowanie zajęć sportowych;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne;
  • Ubezpieczenie na życie.

 

Więcej szczegółów dotyczących pracy na stanowisku w zespole Infrastruktury i Usług Sieciowych zostanie przedstawionych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. CV należy przesłać na adres e-mail: ucti-rekrutacja@tu.koszalin.pl. W temacie wiadomości należy podać oznaczenie stanowiska: ITMASS.

 

W treści CV należy dołączyć następującą klauzulę:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”