studia I i II stopnia - rekrutacja na semestr zimowy 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna (licencjackie, stacjonarne, I stopień)

Szczegóły
Kod 1441010300P
Jednostka organizacyjna Wydział Humanistyczny
Kierunek studiów Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia I stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Czas trwania 3 lata
Adres komisji rekrutacyjnej Sekcja Rekrutacji
Biura Obsługi Kandydata i Studenta
Politechniki Koszalińskiej
ul. Kwiatkowskiego 6e
75-453 Koszalin
pokój 123A

godziny przyjęć
poniedziałek - czwartek:
09.00-15.00

telefon: 94 34 39 108
e-mail: rekrutacja@tu.koszalin.pl

Biuro Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej:
telefon/fax: 94 34 39 171, 94 34 39 148
e-mail: sekretariat@wh.tu.koszalin.pl
Wymagany dokument
  • Dokumenty równoważne świadectwu dojrzałości
  Zadaj pytanie
Tura 1 (02.06.2025 11:00 – 24.07.2025 23:59)

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 2 (28.07.2025 00:00 – 15.08.2025 23:59)
  • Tura 3 (19.08.2025 00:00 – 24.10.2025 23:59)

 

Informacje o kierunku

Kształcenie w ramach profilu praktycznego.

W trakcie trzyletniej nauki na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna student zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętego komunikowania się. Przygotowanie specjalistyczne oparte na gruntownej wiedzy ogólnej, kierunkowej i warsztatowej stworzy mu szerokie możliwości zatrudnienia w mediach, agencjach reklamowych, agencjach public relations oraz w działach promocji firm prywatnych i instytucji publicznych. 

Wybrane kursy z siatki kierunkowej (ogólnej): gatunki dziennikarskie, dziennikarskie źródła informacji, dziennikarstwo sportowe, dziennikarstwo muzyczne, podstawy fact-checkingu, sztuczna inteligencja w warsztacie humanisty, społeczna historia mediów, prawo mediów, komunikacja w mediach społecznościowych, wystąpienia publiczne, public relations, kampanie społeczne, komunikowanie interkulturowe, film współczesny, kultura popularna, organizacja eventów, budowanie marki osobistej, komunikacja w biznesie.

Wybrane kursy specjalnościowe: psychologiczne aspekty reklamy, projektowanie i wizualizacja w reklamie, copywriting w reklamie, strategie reklamowe, współczesne nurty reklamy, prawo i etyka komunikacji internetowej, copywriting internetowy, nagrywanie i montaż materiałów wideo, projektowanie informacji internetowej, obsługa serwisów www i ich analityka.

Praktyki studenckie

      6 miesięcy

Przedmioty preferowane

  • język polski
  • język obcy nowożytny
  • matematyka
  • wiedza o społeczeństwie
  • historia
  • geografia

Specjalności

  • dziennikarz redakcji online
  • reklama

Praca po studiach

  • redakcje mediowe (prasa, radio, telewizja, Internet)
  • agencje reklamowe
  • agencje marketingowe i eventowe
  • agencje PR
  • agencje monitorujące media
  • działy promocji firm i instytucji


Zasady przyjęć dostępne na stronie głównej rekrutacji.