Kod | 1441010300P |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Humanistyczny |
Kierunek studiów | Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | I stopnia |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 3 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Sekcja Rekrutacji Biura Obsługi Kandydata i Studenta Politechniki Koszalińskiej ul. Kwiatkowskiego 6e 75-453 Koszalin pokój 123A godziny przyjęć poniedziałek - czwartek: 09.00-15.00 telefon: 94 34 39 108 e-mail: rekrutacja@tu.koszalin.pl Biuro Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej: telefon/fax: 94 34 39 171, 94 34 39 148 e-mail: sekretariat@wh.tu.koszalin.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Informacje o kierunku
Kształcenie w ramach profilu praktycznego.
W trakcie trzyletniej nauki na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna student zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętego komunikowania się. Przygotowanie specjalistyczne oparte na gruntownej wiedzy ogólnej, kierunkowej i warsztatowej stworzy mu szerokie możliwości zatrudnienia w mediach, agencjach reklamowych, agencjach public relations oraz w działach promocji firm prywatnych i instytucji publicznych.
Wybrane kursy z siatki kierunkowej (ogólnej): gatunki dziennikarskie, dziennikarskie źródła informacji, dziennikarstwo sportowe, dziennikarstwo muzyczne, podstawy fact-checkingu, sztuczna inteligencja w warsztacie humanisty, społeczna historia mediów, prawo mediów, komunikacja w mediach społecznościowych, wystąpienia publiczne, public relations, kampanie społeczne, komunikowanie interkulturowe, film współczesny, kultura popularna, organizacja eventów, budowanie marki osobistej, komunikacja w biznesie.
Wybrane kursy specjalnościowe: psychologiczne aspekty reklamy, projektowanie i wizualizacja w reklamie, copywriting w reklamie, strategie reklamowe, współczesne nurty reklamy, prawo i etyka komunikacji internetowej, copywriting internetowy, nagrywanie i montaż materiałów wideo, projektowanie informacji internetowej, obsługa serwisów www i ich analityka.
Praktyki studenckie
6 miesięcy
Przedmioty preferowane
- język polski
- język obcy nowożytny
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
- historia
- geografia
Specjalności
- dziennikarz redakcji online
- reklama
Praca po studiach
- redakcje mediowe (prasa, radio, telewizja, Internet)
- agencje reklamowe
- agencje marketingowe i eventowe
- agencje PR
- agencje monitorujące media
- działy promocji firm i instytucji