studia I i II stopnia - rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna (licencjackie, stacjonarne, I stopień)

Szczegóły
Kod 1441010300P
Jednostka organizacyjna Wydział Humanistyczny
Kierunek studiów Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia I stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Czas trwania 3 lata
Adres komisji rekrutacyjnej Sekcja Rekrutacji
Biura Obsługi Studentów
Politechniki Koszalińskiej
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin
pokój 7A

godziny przyjęć
wtorek - piątek: 10.00-14.00

telefon: 94 34 78 700
e-mail: rekrutacja@tu.koszalin.pl

Biuro Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej:
telefon/fax: 94 34 39 171
e-mail: sekretariat@wh.tu.koszalin.pl
Wymagany dokument
  • Dokumenty równoważne świadectwu dojrzałości
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

 

Informacje o kierunku

Kształcenie w ramach profilu praktycznego.

W trakcie trzyletniej nauki na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna student zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętego komunikowania się. Przygotowanie specjalistyczne oparte na gruntownej wiedzy ogólnej, kierunkowej i warsztatowej stworzy mu szerokie możliwości zatrudnienia w mediach, agencjach reklamowych, agencjach public relations oraz w działach promocji firm prywatnych i instytucji publicznych. 

Wybrane kursy z siatki kierunkowej (ogólnej): warsztaty dziennikarskie, gatunki dziennikarskie, psychologia społeczna, media społecznościowe, wystąpienia publiczne, kampanie społeczne, komunikowanie interkulturowe, reklama jako forma komunikacji, projektowanie stron internetowych z elementami SEO i SEM, organizacja eventów, podstawy prowadzenia debat, komunikacja w biznesie

Wybrane kursy specjalnościowe: projektowanie i wizualizacja w reklamie, strategie reklamowe, podstawy personal brandingu, media społecznościowe w działaniach wizerunkowych, zarządzanie kryzysem wizerunkowym, obsługa serwisów www i ich analityka, nagrywanie i montaż materiałów wideo, strategie i narzędzia kreowania marki

Praktyki studenckie

      6 miesięcy

Przedmioty preferowane

  • język polski
  • język obcy nowożytny
  • matematyka
  • wiedza o społeczeństwie
  • historia
  • geografia

Specjalności

  • dziennikarz redakcji online
  • kreowanie marek w obszarze ekologii, zdrowia i wellness
  • kreowanie wizerunku firmy i osób publicznych
  • reklama w mediach

Praca po studiach

  • redakcje mediowe (prasa, radio, telewizja, Internet)
  • agencje PR
  • agencje reklamowe
  • agencje marketingowe i eventowe
  • agencje monitorujące media
  • działy promocji firm i instytucji


Zasady przyjęć dostępne na stronie głównej rekrutacji.