Kod | 1441010300P |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Humanistyczny |
Kierunek studiów | Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | I stopnia |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 3 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Sekcja Rekrutacji Biura Obsługi Studentów Politechniki Koszalińskiej ul. Śniadeckich 2 75-453 Koszalin pokój 7A godziny przyjęć wtorek - piątek: 10.00-14.00 telefon: 94 34 78 700 e-mail: rekrutacja@tu.koszalin.pl Biuro Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej: telefon/fax: 94 34 39 171 e-mail: sekretariat@wh.tu.koszalin.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Informacje o kierunku
Kształcenie w ramach profilu praktycznego.
W trakcie trzyletniej nauki na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna student zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętego komunikowania się. Przygotowanie specjalistyczne oparte na gruntownej wiedzy ogólnej, kierunkowej i warsztatowej stworzy mu szerokie możliwości zatrudnienia w mediach, agencjach reklamowych, agencjach public relations oraz w działach promocji firm prywatnych i instytucji publicznych.
Wybrane kursy z siatki kierunkowej (ogólnej): warsztaty dziennikarskie, gatunki dziennikarskie, psychologia społeczna, media społecznościowe, wystąpienia publiczne, kampanie społeczne, komunikowanie interkulturowe, reklama jako forma komunikacji, projektowanie stron internetowych z elementami SEO i SEM, organizacja eventów, podstawy prowadzenia debat, komunikacja w biznesie
Wybrane kursy specjalnościowe: projektowanie i wizualizacja w reklamie, strategie reklamowe, podstawy personal brandingu, media społecznościowe w działaniach wizerunkowych, zarządzanie kryzysem wizerunkowym, obsługa serwisów www i ich analityka, nagrywanie i montaż materiałów wideo, strategie i narzędzia kreowania marki
Praktyki studenckie
6 miesięcy
Przedmioty preferowane
- język polski
- język obcy nowożytny
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
- historia
- geografia
Specjalności
- dziennikarz redakcji online
- kreowanie marek w obszarze ekologii, zdrowia i wellness
- kreowanie wizerunku firmy i osób publicznych
- reklama w mediach
Praca po studiach
- redakcje mediowe (prasa, radio, telewizja, Internet)
- agencje PR
- agencje reklamowe
- agencje marketingowe i eventowe
- agencje monitorujące media
- działy promocji firm i instytucji